Sider

mandag den 17. maj 2010

ANOYING ASTRID


(Jeg ved godt det er ved at blive en dårlig vane med de her lister, men anyways, here it comes)

Astrid har slettet sin face, og jeg vil nu påpege de dårlige sider ved det:
- Hun kan ikke følge med i mine statuser mere.
- Hun kan ikke tagges på billeder, og dermed kommer jeg til at ligne en der tager billeder af et random menneske.
- Hun kan ikke være med i ''tyk til tyve'' beskederne mere, hvilket gør det endnu mere besværligt end det er i forvejen, at samle pigerne fra henholdsvis Svendborg, Odense, Roskilde og Helsingør.
- Hun kan ikke stalke folk som er lækre mere.
- Hun kan ikke stalke folk som er grimme mere.
- Jeg har én mindre ven på face (hvem sagde det var overfladisk, det der face?)
- Det gør det betydeligt sværre at få fat på hinanden, da ingen af os husker at tage mobillos med, ofte...
Kom nu bare tilbage abe. Tak.

Fucking (sure) Frida, over and out... for now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar