Sider

onsdag den 25. august 2010

Lugter her ikke lidt af...


"man kan altid snakke om vejret" var det eneste råd jeg fik - da jeg prøvede at få inspiration til dagens indlæg, af mine ellers kreative klassekammerater, eller rettere sagt NICOVIC (håber du læser med, fordi så har du bare at være faste læsere!!! Det er til højre ude i siden --> )
Så i stedet for at sætte et vildt nice/overskuds agtigt billede ind fra min fede hverdag i 2g, der mest af alt består af: skole, lektier, rygestop, arbejde og sovning. Har jeg (fundet, set, hørt, søgt) :
Regler for at snakke om vejret:
  • Snak om det, hvis alle andre muligheder er lukket
  • Vejret skal enten være heeelt vildt godt, eller heeelt vildt træls
  • Afslut herefter samtalen "Når men jeg smutter også videre"

Amatør Astrid

Ingen kommentarer:

Send en kommentar