Sider

lørdag den 4. juni 2011

solbrændt på dag 3

jeg har virkelig følt mig snydt. har ligget udenfor i haven i 2 dage, uden så meget som at få en anelse farve på kroppen. taget i betragtning at det har været 25 grader og jeg minimum lå udenfor i 5 timer, syntes jeg ærligt talt det er direkte tarveligt af universet.
men hvad sker der så dag 3 i solen? jeg falder i søvn i en dejlig fosterstillig, og er nu solbrændt (som i meget solbrændt) på HALVDELEN af min krop. hvad skal det nu gøre godt for?
men udover denne kikser, er livet lystigt, lækkert og labert for tiden. en tjekliste for læseferien kommer her:
- distortion. hvad kan man sige? gadefest, godt vejr og gode øl.
- årsprøver ude af verdenen. nej tak til at spilde tiden indenfor i gymnastiksal i 4 timer. heldigvid slut nu!
- de tre S'er: solbriller, solhat og shorts - endelig kan de bruges!
- smoothies, iskaffe og friskpresset juice. jeg er så fuld af overskud, og mig og min blender er blevet finde venner.
- lækre forlystelser i fremtiden. f.eks. kan der nævnes reunion med vores pigebande tyk til tyve, roskilde festivallen, interrail og alle de småting der gør sommeren meget bedre.
hop ud og nyd det lækre vejr, og husk solcreme.

forbrændte frida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar