Sider

søndag den 18. juli 2010

Lilla og Orange


Roskilde har slet ikke fået den opmærksomhed her på bloggen som den burde - det får den nu!

Liste over ting jeg fik med hjem:
- numre
- tømmermænd
- søvnmangel
- forkølelse
- cykelkurv overklistret med alis-klistermærker
- t-shirt
- ''tinitus''
- muligvis et par kilo efter øl, fastfood og kakao-mælk
- bumseudbrud på mit ellers ikke-bumse-beklædte ansigt

Liste over ting jeg mistede
- stemme
- dele af min cykel + cykellygter
- mit gode helbred
- alle mine feriepenge
- badelysten, efter badesøen blev lukket pga. kolibakterier
- et par pløkker til teltet
- cd'er + ghettoblaster
og på trods af at vi afsluttede festivallen med purple rain, forlod vi pladsen med en orange feeling, som først rigtigt bliver tilfredsstillet næste år. Det eneste der er tilbage at sige er: VI SES NÆSTE ÅR ROSKILDE!
Festival-savnende Frida

Ingen kommentarer:

Send en kommentar