Sider

onsdag den 15. september 2010

fuldstændig det samme, men anderledes


jeps, hvorfor ødelægge en god tradition når vi nu ikke har mange af dem? derfor vil jeg lave endnu et indlæg om ØL og LISTER.
blue note på mit gym er en slags musikcafé med masser af ØL - om ikke andet ved de unge hvad de unge vil ha' - ØL på en torsdag
problemet er, at vores kære rektor, har luret den tendens vi elever har taget til os, med at skippe i hvert fald de første 2 timer fredag morgen - og resten af dagen er 'oplagt' ikke et flittigt tillægsord. så nu har han rykket det fra torsdag til tirsdag - og nu vi er igang med traditionerne, så kommer der lige en +/- liste:
på + siden:
- alle os der er under 18 kan tage i byen, for der er ikke vagter på om tirsdagen
- vi har religion i de 2 første timer om onsdagen
- jeg går ikke glip af 'girls night in' på kanal 4 torsdag aften
- let's face it - tirsdag er dødens pølse, og ØL hjælper lidt på det
på - siden:
- når jeg nu (om 3 måneder) bliver 18 kan vi ikke efter blue note tage på 42 hvor der er karoke aften om torsdagen
- vi misser religion om onsdagen, og selvom det ikke er det bedste fag, vil jeg hellere det end fredag morgen hvor dansk præger skemaet, og gisle sursen fra island indtager pladsen som saga hovedperson
- jeg går glip af 'de unge mødre' tirsdag aften
- let's face it - at drikke på en tirsdag er langt fra lige så street, som at drikke på en torsdag
FADØL FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar