Sider

mandag den 8. november 2010

I am so NOT money

bucks, dollars, bitches, cool, coins, gold, dinero, money, sedler, plovmænd... kært barn har mange navne, men det ændrer desværre ikke på det faktum, at de der penge er pretty much ikke-eksisterende i min verden. Derfor har jeg sat tankerne i blød og overvejet følgende muligheder for at skaffe nogle cash!
1. sælge mine ting
go-go: det er ikke svært at booke en bod i den blå hal, og vente på at loppe-rotterne går i fælden
no-go: så ville jeg ikke have mine ting mere
2. kidnappe noget. et rigt barn fx
go-go: forældre er ret ømme over deres børn og betaler gerne mange penge for at få det igen
no-go: ved fra pålidelige kilder (rejseholdet, ørnen, NCIS osv), at de onde (eller dem der mangler penge, i dette tilfælde), altid bliver fanget
3. pusher
go-go: jeg har hørt der er penge i the shit
no-go: ville være ret let at skræmme af de andre pushere, ville formodentlig også blive deres mobbe-offer
4. få mig et arbejde
go-go: muligvis den mest legale og holdbare idé jeg har indtil videre
no-go: jeg ville rent faktisk behøve at lave noget + der ikke er skide meget spænding i at sidde i kassen i fakta viby sjælland
5. vinde i lørdags-lotto med joker
go-go: det er nemt, det er hurtigt, det er lækkert og smart
no-go: skal vente helt til lørdag

WHAT TO DO?

FTW FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar