Sider

torsdag den 25. november 2010

top 10

...ting jeg gerne ville have lige nu:
1. Juleferie
2. Varm kakao
3. Et kørekort
4. En lejlighed med Astrid, pyntet op til jul
5. Godt blodomløb
6. En i min vennekreds, der gad at give fodmassage
7. En studentereksamen
8. Hjørdis lærer mig at spille klaver - HINT!
9. Friends-marathon på zulu
10. En lur

...ting jeg har:
1. Ikke kun én, men to litteratur ''håndbøger''
2. Forfrysninger i mine fingre og fødder
3. Dansk
4. Fået lov til at skrabe tvillingernes bilruder med dankort, fordi de ikke havde en sneskraber
5. Brugt tid på www.teoriundervisning.dk
6. Travlt
7. En cykelkurv fyldt med sne
8. Fri klokken 14:05
9. En tosset sidekammerat
10. Et vrikkende næsebor
btw, hvem har bestilt alt det snevejr?! - der er faktisk nogen der er igang med at tage kørekort!

FROST FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar