Sider

mandag den 27. december 2010

1 dag til 18

og så er der bare ting der skal gøres. fx skal man:
- til tandlægen (det bliver dyrt hvis du overskrider din egen fødselsdato)
- have styr på konto, bank og kort (nej, de gav mig ikke lov til at få dankort)
- lave cheesecake til fødselsdagsgæster (første gang, viser resultater en af dagene!)
- lave alt muligt andet mad til gæster (ja okay, indrømmet mutter står for mad-parten)
- forberede dig mentalt på diverse opringninger fra diverse familie-medlemmer (kender i den
der mormor der aldrig lægger på?)
- lære at drikke rødvin moderat
- opføre sig selv med en nogenlunde moden- og anstændighed
- have det for nice som den sidste dag inden du bliver voksen (i kan tro de gamle er sat til mange ting med undskyldninger som: ''jeg er stadig et barn, det der skal voksne gøre'' eller ''mooor? det er bare fordi - altså jeg har jo fødselsdag i morgen ik? så jeg tænkte på om du ikke ville gøre en
sidste ting inden jeg blev voksen?'')

FØR-FØDSELSDAGS-FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar