Sider

onsdag den 22. december 2010

christmas is all about...

Gaver! altså... i den perfekte verden ville julen jo handle om familie, kærlighed og gensynsglæde.
Men da alt dette er blevet forpestet af coca-cola, business og fedme-relaterede sygdomme, har jeg besluttet mig for, at hvis jeg ikke kan kæmpe imod det, må jeg hoppe med på vognen. So here it goes, min all time mest materielle jule-ønskeliste:
1) En carhartt hue. Ja den er mainstreem, og ja jeg skal have sådan én for at blive en hipster.
2) En chanel-neglelak ville klæde mine fattige fingre bedre end én fra pieces.
3) Gossip Girl på dvd - kan jeg sige andet end det er det nye SATC? + min indre tøse-pige skal ogå forkæles i denne tid.
4) En Mac... min egen Mac... Jamen jeg var solgt fra første øjekast.
5) Zara Voigt - you hold the key to my fashion-heart.
6) Mulberry FTW! Need one, want one, is gonna get one! - når jeg engang vinder den million på min skrabe-julekalender.
Disse gaver ville måske virke lidt urealistiske for nogle, men når først jeg har skrabet mig til den million, er dette småting... og bare for at komme med en status på kalenderen, kan jeg fortælle at jeg mangler så meget som 2 juletræer før den godte af en pengepræmie ligger i min hule bank-konto.
Glædelig jul til jer alle.

FILOFAX FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar