Sider

torsdag den 27. januar 2011

at vende tilbage

når man vender hjem fra tyk til tyve, er det som at have været på en ferie, med total kaos på den fede måde. og selv 4 dage efter hjemkomsten har jeg stadig ikke fået pusten. men med de her piger er det heldigvis sådan, at vi altid ved vi ses når kommunisterne igen indtræffer i lysthuset.
derfor vælger jeg at bringe en fotoserie, mest fordi jeg allerede savner dem igen.

aftenhygge i lejligheden
mojitos
i vores es; godt selskab og pandekager
vores bedste pandekage-bager
FRIDA FEJRER (at vi ses en anden gang)

1 kommentar:

  1. Hej! :)
    Jeg vil gerne give jer "The Versatile blogger Award" og håber I vil være med at bringe den videre.

    I kan læse reglerne på min blog
    http://kamillajaeger.blogspot.com/

    - Kamilla

    SvarSlet