Sider

søndag den 30. januar 2011

SRO din so

seriøst... et rumvæsen kunne have bortført lars løkke uden jeg ville ane det (okay... det er måske mest ønsketænkning).
men siden torsdag eftermiddag har jeg skrevet SRO - studieretningsopgaven i 2.g - og jeg lyver ikke når jeg siger jeg først fandt ud af tidligere i dag at herrelandsholdet i håndbold var i en vm finale - at jeg jeg først nu, klokken 22:20 finder ud af de tabte.
jeg lider af seriøst søvnunderskud, seriøst stress og seriøs mangel på nærende mad.
der er bare ting jeg ikke vil høre mere om resten af mit liv efter denne her opgave, men den liste venter jeg lidt med.

jeg har før lavet et indlæg om overspringshandlinger, så nu vil jeg lave en guide om overLEVELSEShandlinger. here it goes:
- kaffe, kaffe, kaffe, kaffe...
- slik, iste, chips, chokolade...
- cigaretter - også selvom du ikke ryger. jeg mener det. det hjælper.
- tanken om at der kun er 1 eller 2 eller 3 eller 4 dage til at du vågner fra dette mareridt og får et liv.
- lectio + ofte snakke (om opgaven - *host*) med pigerne
- læsegruppe - sørg for at have mindst én i gruppen der gerne vil lave opgaven - det motiverer.
- musik - må jeg foreslå noget uden tekst.
- gode sidde-faciliteter - dvs. enten en sofa eller en lænestol.

jeg må igang igen... opgaven skal afleveres 8:50 i morgen, og jeg skal have rettet 15 sider...

FRIDA (bliver nok aldrig) FÆRDIG

Ingen kommentarer:

Send en kommentar