Sider

søndag den 9. januar 2011

citat




Mine brødre (1 år, 2 år og 4 år) har fået et ordforåd der batter:
"ha-ha-ha-haa-haa... jeg har bare lavet lort på toilettet"
"hende pædagogen med den brede tissekone"
"min far skærer din far over!! nårrrh nej... vi har jo den sammen far"
"julemanden havde altså klædt sig ud som julemanden"
"julemanden stjæler.. for den gave lå på køkkenbordet i sidste uge"
"er du en pige?" (ja) "har du en tissekone?" (ja) "jamen.. er du en kone?" (JA!!)
"der er ikke mere kage, nu er der bare frugt tilbage.. er fødselsdagen så slut?"
"jeg giver dig wienerbrød!!!.... jeg mener kraniebrud"
Alle de lærte:
"FUCK"
"N-E-FUCKING-J"
"ÆH BÆH BUH, BØRNEMAGT NU"
ASTRID (skal) ALDRIG (have børn)

2 kommentarer:

  1. Børn kan nu det der med citater.
    Er i øvrigt lige blevet fast læser på jeres blog ;)

    SvarSlet
  2. Ja!
    Velkommen, og tak for dit medlemskab. Kommenter og filosofer endelig sammen med os :-)
    / astrid

    SvarSlet