Sider

fredag den 18. marts 2011

typisk

Efter jeg er blevet by-menneske har jeg anskaffet mig en skuldertaske fra genbrugen til en flad 20’er - og alle blogger poster outfits og billeder af deres tasker... Og nu ødelagde frida ligesom vores stil ved at poste “dagens” Men fordi jeg stadig er ked af at jeg ikke gættede på london i hendes gætteleg - vælger jeg nu at følge trop, ved at lave et så kaldt “jeg vendte min taske på hovedet - og dette røg ud- indlæg”


Ting der er:

mobilos

ipod m. headphones

buskort

kam og fil

cigaretter

pung med kort


Ting der burde være (...Og jeg havde hvis der var plads):

cykelnøgle

varmepude

blade

en sjov film (blinkende lygter fx.)

neglelak

tyggegummi

harddisk

ild (2x lighter og tændstikker)

kontanter


ASTRID AMATØR

Ingen kommentarer:

Send en kommentar