Sider

tirsdag den 1. februar 2011

så leger vi at

Vi er blevet "tagget" i en leg af Kamilla (hun har forresten nice briller!) det handler om noget med 7 ting man skal fortælle... Men jeg vil tillade mig at lave lidt om på den, så vi kan udfodre hinanden!!!

Jeg vil gerne udfordre Frida - fortæl om 7 ting fra din weekend
.... jeg ligger selv ud med inspiration fra min egen weekend

7 ting der gik galt lørdag:
at drikke tidligt på dagen for at blive en del af happy hour
at tabe øl i billiard
at være i tømmermændstøjet når man er i byen
at dagen før bød på gymnasiefest
at det åbenbart var OD dag
at en pakke cigaretter til bar-pris stak af fra mig
at komme ind på 21+ når man stadig går rundt med en
snor i sine handsker






ASTRID AGURKETID

2 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke har opdaget jeres blog før nu! Jeg elsker listerne!!
    Jeg er hermed fast læser.

    SvarSlet
  2. Vi elsker at lave lister, og vi elsker folk der vil være fast læser! velkommen til :)

    SvarSlet