Sider

lørdag den 19. februar 2011

den er god nok

jeg rejser i morgen. som i morgen meget tidlig. faktisk så tidligt at jeg ikke tror jeg nogensinde har været vågen på den tid af døgnet, medmindre det er fordi jeg slet ikke er gået i seng, og har en hvis mængde alkohol procenter i kroppen.
men hvor skal jeg hen? her er et par clues:
- landet ligger i europa
- landet er ikke fuldgyldigt medlem af eu
- man kunne fristes til at tro landets nationalret er fish'n'chips
- den by jeg skal besøge er hjemsted for ham der Big Ben, en masse voksdukker og en vist nok lidt bitter gammel dronning.

cheerio old mates!

(jeg håber virkelig der er nogen der gætter med, ellers falder det her indlæg lidt til jorden. om ikke andre, så dig Astrid!)

FULD af FORVENTNING FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar