Sider

søndag den 20. februar 2011

LONDON'S CALLING!

Ja... jeg skal til London-baby nu!
I givende stund er jeg (forhåbentlig) på vej til lufthavnen, og hvis jeg ikke er... så er jeg sådan en type der sover over mig. anyways, det er jo ikke hver dag man sådan er i London, så jeg har hjemmefra forberedt nogle ting jeg skal mens jeg er derhenne:
- få den tatoo. nu skal det satme være nu.
- prøve det der fish'n'chips. de er jo ville med det der henne.
- på camden market - det bedste marked i verden.
- på pub. lovligt denne gang.
- chillaxe og have det for najs, ligemeget om det så regner, går galt eller at jeg ser i øjnene at jeg ingen penge har.
hyg jer her i gode gamle DK, jeg vil trygt overlade bloggen til A - hun har nu ansvaret til på fredag.

FLYVE FRIDA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar