Sider

torsdag den 24. februar 2011

move move move

Ville gerne have været mega overskudsagtig i min ferie, men det mest overskudsagtige jeg har gjort var da jeg tog et bad i 30 minutter.

ting der er lækkert ved at flytte:
- tilladelsen til at være beton-lebbe (håndværker tøj og øller i baglommen)
- folk der hjælper til
- ligeledes tæller folk der har bagt kanelsnegle
- motion der giver udbytte
- pauserne
ting der sucks ved at flytte:
- aling i håret og på låret
- når radioen kræver at man står bestemte steder før den gider at være DJ
- at tabe sin mobil i en bøtte maling
- gammel dame der overlader huset siger "jeg har ladet en barnevogn stå nede i skuret til dig"



ASTRID AMBITIONER

2 kommentarer:

  1. flytter du/i "allerede" hjemmefra? fortæl om det :D

    SvarSlet
  2. Anonym:
    jeg er flyttet til SVB med min mutter, mig og frida flytter først sammen når vi begge to er færdige med gym om 1,5 års tid :)
    Youri:
    Thank you! we're happy to go international!
    /Astrid

    SvarSlet