Sider

tirsdag den 8. februar 2011

så legede vi igen

jeg vil med glæde tage udfordringen op!
mit "emne" var: fortæl 7 ting om din weekend - så det vil jeg gøre, med både ups and downs!

1. jeg lavede pandekager fredag aften
2. jeg kørte bil med høje hæle
3. jeg var til 18 års på en restaurant
4. jeg spiste fryse-pizza klokken 5 om morgenen
5. jeg spiste pizza klokken 15 om eftermiddagen
6. jeg var 2 minutter fra at misse mit tog søndag
7. jeg ville gerne have set gossip girl hele dagen, men endte med at se "the event"


jeg vil gerne udfordre astrid igen: fortæl 7 ting om dit forhold til heste

FRIDA FLADNÆSE

2 kommentarer:

  1. Fed ring ! Hvor er den fra ? o:



    http://mariiahbach.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. jeg ved det faktisk ikke, den sad på en pige til en fest hvor jeg tog billeder :)
    /Frida

    SvarSlet