Sider

fredag den 11. februar 2011

feed the horse - yum yum

7 ting om mit forhold til heste:
- jeg fik en hest da jeg var 6-7 år, bange for heste, men fan af wendy!
- hesten hed "la-sandi", kælenavnet var selvfølgelig lasagne eller sandi
- min plan var at dens føl skulle hedde pizza 1
- føllet kom til at hedde Ejgil (efter ham i de grønne slagtere)
- hestebøf smager godt
- jeg hader heste nu OG hestepiger (i ved godt hvilke hestepiger hentyder til)
- jeg har månedsdag med min selvdesignede computerbaggrund


Udfordring til frida: fortæl 7 ting om dit køleskab

ASTRID ALLERGI (for heste ja)

2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER jeres indlæg! Jeg griner så meget hver evig eneste gang jeg læser dem :)

    /Caroline

    http://icarolinesverden.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hej Caroline!
    vi er bare glade for du gider grine med... eller måske mere af os :)

    - astrid

    SvarSlet